پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150560
ايران سبب افزايش تنش بين تل آويو و واشگنتن
تاریخ انتشار : 1393/11/30 11:27:20
نمایش : 1109
سخنگوي کاخ سفيد در سخناني اسرائيل را به تحريف مواضع واشنگتن در مذاکرات هسته‌اي با ايران از طريق درز گزينشي برخي موارد مربوط به اين مذاکرات متهم کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کاخ سفيد در حالي رژيم صهيونيستي را به درز دادن نادرست مذاکرات هسته‌اي با ايران متهم کرده که اين مساله نشانگر تشديد تنش در روابط واشنگتن و تل آويو است.
جاش ارنست سخنگوي کاخ سفيد روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: ما مي بينيم که يک اقدام در خصوص درز دادن بخش‌هاي خاصي از مذاکرات ادامه دارد و اين اقدام موجب تحريف موضع آمريکا در مذاکرات هسته‌اي با ايران مي‌شود.

وي در ادامه تصريح کرد که هيچ ابهامي وجود ندارد که برخي چيزهايي که اسرائيلي‌ها در خصوص موضع ما در مذاکرات هسته‌اي گفته‌اند، دقيق نيست.
ارنست در خصوص گزارش روزنامه نيويورک تايمز صحبت مي‌کرد که در آن به نقل از مقام هاي اسرائيلي اعلام شده است که آمريکا به اشتراک گذاري اطلاعات مربوط به مذاکرات هسته‌اي با ايران را با اسرائيل، محدود کرده است. يک مقام اروپايي نيز در اين باره گفته است که از سوي واشنگتن به اروپا هشدار داده شده است که نسبت به اشتراک گذاري اطلاعات مربوط به مذاکرات هسته‌اي با اسرائيل، مراقب باشد چرا که اسرائيل به صورت گزينشي اين اطلاعات را درز مي‌دهد.
انتقاد بي سابقه سخنگوي کاخ سفيد از اسرائيل در شرايطي است که نتانياهو قصد دارد ۳ مارس در کنگره آمريکا در خصوص برنامه هسته‌اي ايران سخنراني کند. دعوت بينر رئيس کنگره آمريکا از بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل براي سخنراني در کنگره با انتقادات وسيعي روبرو شده است. اين سخنراني قرار است ۲ هفته قبل از انتخابات سراسري اسرائيل انجام شود.

باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا با نتانياهو بر سر انتقادات وي از مذاکرات هسته‌اي با ايران، اختلاف نظر شديدي دارد. اوباما نيز اعلام کرده است که در جريان سفر نتانياهو به واشنگتن، با وي ديدار نخواهد کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html